יום שני, 13 ביולי 2015

הקדמה על המשחק


ברוכים הבאים לפורטל הרשמי והחדש של "טנקי אונליין", כעת בשיפוצים אך עם הזמן האתר יתעצב, יתוכנת ויתרחב בכל המובנים - בתוכן, במידע על המשחק, מדריכים, סרטונים וכמובן בקהילה.

על המשחק

במשחק תנהלו טנק ובו תילחמו אונליין במשחק מרהיב, ומלא בגרפיקה מכל טוב, ותכנות נקי וחלק, נגד אנשים במפות ומודים מגוונים. כל המשחקים יכללו שחקנים אמיתיים בלבד, ובמודים שונים ההופכים כל משחק לשונה - מוד לדוגמה הוא "משחק הדגל" בו כל קבוצת טנקים צריכה לשמור על הדגל שלה ובמקביל לקחת את הדגל של היריבים לשטח, ולקבל נקודה, ז"א שכל קבוצה צריכה לשחק באופן אסטרטגי לחלוטין. מוד נוסף הוא מוד "סינגל" בו כל טנק אחראי על עצמו, ובתוך המפה כולם משחקים נגד כולם, וכמובן כמו בכל משחק טוב - כל הריגה ופעולה מוצלחת תזכה את הטנק שלכם בניסיון, המעלה אתכם ברמות, מה שיפתח לכם ציוד משופר וטוב יותר בכל רמה.

את הטנק תוכלו לשפר - ברמות, תוכלו לבחור לו את הבסיס (כל בסיס מכיל יתרונות וכן, חסרונות כגון: מהירות שונה, הגנה שונה, מהירות שינוי כיוון, גודל ועוד...), לבחור לו את סוג הקנה (קיימים סוגים קנים רבים בעלי אפקטים שונים - סנייפר, לייזר, כדורי אור, להביור, וסוגי יריות שונות...), לבחור לו צבע או סקין, לקנות תוספים ועוד...

וכמו כן אין דבר חשוב יותר מיכולת המשחק, בסופו של דבר מה שקובע במשחק הוא כמה אתה אסטרטג וכמה קואורדינציה וזריזות יש לך, אז בהצלחה לכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בלוג טנקי אונליין הוא אתר מעריצים בלבד המנוהל על ידי עולם הפיקסלים.