יום חמישי, 24 בספטמבר 2015

פורטל טנקי אונליין בישראל


פורטל טנקי אונליין לא נח לרגע, בתוך כחודש אנו מביאים מראה חדשה לטנקי אונליין בישראל, מעבר לכל הכתבות החדשות אותם פורטל טנקי אונליין מפרסמים ראשונים, ומתרגמים לישראל, החלטנו לעשות שיפור מהפכני לקהילת המשחק הישראלית ולתת מעבר.

לא מרגישים מעט מוזנחים? שקיימים כל כך הרבה כלים בקהילה האנגלית והרוסית של טנקי אונליין, ואצלנו בישראל - כלום? אז כן, זה עומד להיגמר - הצוות הישראלי של המשחק, בשיתוף פעולה עם הבלוג הקיים, פרויקט בהיקף עצום, שיקנה לשחקנים הישראלים את כל הכלים, המדריכים, המידע, הפורומים, השחקנים, ובעברית - לראשונה בישראל.

אז מה בעצם קיים כרגע?
על פי הניתן לראות, בישראל קיים רק הבלוג הישראלי של טנקי אונליין, הבלוג הזה כמובן, המפרסם ומתרגם לעברית כל כתבה ועדכון חדש מתוך המשחק. בנוסף לכך מכיל מאגר מידע מתעדכן ומתעצם בגודלו, לדוגמה כעת תוכלו ללמוד המון על הדרגות במשחק, על סוגי הטנקים, על הבונוסים (אספקה), וגם על מקשי המשחק. בנוסף מאגר מדיה הכולל רקעים לפלאפון מתוך המשחק, וסרטונים מקוריים ושל עורכי ווידאו קהילתיים.

מה מתוכנן לזמן הקרוב?
פורטל רשמי למשחק, נוח לגלישה, בעצם שהוא יהיה האתר הרשמי והאתר הזה יהפוך לבלוג הכתבות והמידע. בפורטל מתוכנן עיצוב נוח על פי המשחק עם אפשרות כניסה מידית כמו באתר הרשמי בחו"ל, מאגר משחקי פלאש לזמן הפנוי, אינטרקציה עם הכתבות האחרונות של הבלוג וכניסה מהירה אליו, צ'אט קהילתי, אזורים אישיים עם הרשמה והתחברות המאפשרים הודעות פרטיות ופורומים המיועדים לשחקני המשחק ומאפשרים לדבר עליו ועל נושאים אחרים, כלים שימושיים כלליים והקשורים למשחק, ואפשרויות נוספות.

אנו מציעים לכם להתחיל להיכנס למשחק דרך הבלוג הרשמי, להכניס אותו למועדפים ולסימניות, כך ליצור חווית כניסה מהנה יותר לטנקי אונליין, ואנחנו כבר נפתיע, העזרה והכניסות שלכם מאוד חשובות לנו. וכמובן עם הזמן הכל יתברר, ובמהרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בלוג טנקי אונליין הוא אתר מעריצים בלבד המנוהל על ידי עולם הפיקסלים.