יום חמישי, 1 באוקטובר 2015

ראש חודש שמח בטנקי אונליין

צוות טנקי אונליין בישראל מאחלים ראש חודש שמח, כמובן - ראש חודש, מה זה בכלל? מי בכלל אומר את זה? האמת היא, שאנו נרגשים לאומר זאת בעקבות סגירת חודש בו הגולשים באתר הישראלי לטנקי אונליין גדל פי 8 בערך מהחודש הקודם.
למה אנחנו כלכך שמחים מהנתונים? אנו יודעים כי הנתונים בסופו של דבר עדיין לא מלהיבים, בכל זאת, עדיין לא קרס האתר בעקבות העומס, אבל כן, אנו מריחים כאן פתח להתקדמות ולקידום המאגר הישראלי של טנקי אונליין, וכמובן העדכונים והחדשות המוגשות בעברית לכולנו.

ההתקדמות תמיד מביאה לנו מוטיבציה להמשיך לקדם את האתר, לשאוף תמיד ליותר פוסטים ותכנים חדשים באתר, אף על פי שהתחלנו ואנו עושים זאת גם מבלי לצבור כמות רצינית של כניסות.

מה זה בעצם הגרף למעלה? כן, אלו הכניסות הייחודיות שלנו במהלך 3 החודשים האחרונים, שימו לב כי בכל חודש הכמות עלתה משמעותית. מה שאנו שואפים לעשות גם החודש הזה.

צוות טנקי אונליין ישראל מבית עולם הפיקסלים מזמין אותכם, הטנקרים היקרים, אלו שנכנסים דווקא דרך האתר הבינלאומי, לשנות הרגלים ולהפוך אותנו לדף הבית, לקבל את כל התוכן מתוך המשחק הבינלאומי, מוגש בשפת כחול לבן בשיא המהירות, עם תכנים ייחודיים ועיצוב המאפשר לכם לעשות אותו דבר - רק כחול לבן.

אז לסיכום, ראש חודש שמח - מבית צוות טנקי אונליין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בלוג טנקי אונליין הוא אתר מעריצים בלבד המנוהל על ידי עולם הפיקסלים.